- ایجاد پرونده الکترونیک برای پرسنل
- ویزیت های دوره ای بر حسب سن و جنس علاوه بر ویزیت اولیه که برای همه انجام میشود.
- انجام آزمایش های ضروری لازم برحسب شواهد.
- ارزیابی در حیطه ی سلامت روانی، جسمی، خانوادگی، اجتماعی و تعیین میزان خطر
برای افراد و انجام مداخلات متناسب با عوامل خطر مشخص شده.
مداخلات
اختصاصی
جهت کنترل فشار خون، پیش دیابت، قند خون، کاهش
وزن، اصلاح سبک زندگی، نسخه های تخصصی فعالیت فیزیکی، مشاوره ترک سیگار، مشاوره
پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی
- برنامه های آموزشی گروهی و انفرادی و توصیه های تخصصی پیشگیرانه از سرطانها.
- مقایسه ی شاخصهای سلامتی سازمان، قبل و بعد از ارائه ی مراقبت ها در کلینیک
- تعیین روند تغییرات عوامل خطر در پرسنل به صورت انفرادی و گروهی
- محاسبه و تغییر شاخص های سلامتی و تعیین سطح سلامتی نیروی انسانی در سازمان و نمایش نموداری شاخص های و تغییرات آن در طول زمان
- بازخوردهای انفرادی و گروهی در خصوص رفتارهای مثبت سلامتی
- تحلیل هزینه اثر بخشی استفاده از بسته های خدمتی در سازمان و مقایسه با دوره های گذشته
نحوهی ارائه ی خدمات:
-امکان ارائه ی خدمان ویزیت و مشاوره در محل سازمان های طرف قرار داد یا کلینیک
-امکان ارائه ی بسته های متنوع خدمات (ویزیت، آزمایشها و معاینات دوره ای)
-امکان ارائه ی خدمات به صورت مجزا
-امکان ارائه ی مشاوره ی تلفنی و اینترنتی
-امکان عقد قرار داد کوتاه مدت و دوره ای یک ساله و چند ساله
-امکان تعریف نظام ارجاع به متخصصین بر اساس پرونده ی سلامت